Porady dotyczące publikacji treści dla pozycjonowanych stron

Unikalne treści to warunek sukcesu pozycjonowania

Publikowane treści muszą być unikalne. Do publikacji tej samej notki prasowej/informacji na łamach innych serwisów, w tym serwisów społecznościowych, powinna zostać wykorzystana przeredagowana treść


Linki zewnętrzne

Odnośniki umieszczana na pozycjonowanej stronie a prowadzące do treści publikowanych na zewnętrznych serwisach powinny być oznaczone jako treści niepochodzące od autora serwisu za pomocą wartości nofollow atrybutu rel.

przykład: <a href"URL" rel="nofollow">zobacz tę stronę </a>

Zbyt długie lub zbyt krótkie teksty

W zbyt krótkim tekście nie uda się zawrzeć wszystkich najważniejszych informacji dlatego powinien on mieć min. 2000 znaków. W długości poszczególnych treści trzeba się kierować zasadą "złotego środka" ponieważ za długi będzie zniechęcał do czytania, a zbyt króki nei będzie pozytywnie wpływał na wyniki pozycjonowania strony.

Współczynnik ilości tekstu do kodu strony powinien wynosić od 25% do 70%.


Miejsca występowania słów kluczowych (pozycjonowanych fraz)

Powinny występować w tytule strony, przyjaznym adresie URL, nagłówkach, treści artykułu ale też w opisach alternatywnych obrazków (znacznik ALT) i anchorach linków (tekst między znacznikami ).


Tytuł strony (nagłówek H1)

Najważniejsze słowa kluczowe dla pozycjonowanych fraz powinny być zamieszczone w tytule, najlepiej na jego początku. Tytuł pozycjonowanej storny powinien też odzwierciedlać zawartość artykułu, brzmieć poprawnie stylistycznie. Nie może on być zestawem słów kluczowych.

Długość tytułu powinna wynosić od 10 do 70 znaków.


Opis strony (metatag DESCRIPTION)

Opis ten stanowi informację, na temat danej podstrony, która nie jest widoczna w serwisie a tylko w formie dwóch linijek opisu strony na liście wyników w wyszukiwarce. Ma on za zadanie pokrótce przedstawić zawartość strony internetowej i zachęcić do wizyty. Aktualnie nie ma wpływu na wyniki pozycjonowania.

Długość opisu powinna wynosić od 70 do 200 znaków.


Nagłówki (H1-H6)

Powinny zawierać słowa kluczowe opisujące dany fragment artykułu, jak również zachęcać do jego przeczytania. Na stronie powinien znajdować się tylko jeden nagłówek H1, następny w kolejności musi być nagłówek H2. Wystarczy użycie nagłówków od H1 do H2 albo do H3 dla poprawnego opisania treści.


Pierwszy akapit tekstu (lead)

W tej części tekstu także muszą znaleźć się pozycjonowane słowa, przy czym aby nie należy "przesadzać" z powtórzeniami wystarczy ich użyć maksymalnie dwukrotne.


Wyróżnienie słów kluczowych

Zwórcenie uwagi na pozycjonowane frazy np. poprzez ich pogrubienie lub pochylenie sprawi, że roboty wyszukiwarek również uznają je za ważniejsze. W każdym większym akapicie powinny występować kluczowe słowa frazy lub jej synonimy. Dla robotów wyszukiwarki szczególne znaczenie mają pogrubione słowa, które w jakiś sposób są wyróżnione znaczniki: <strong> <b> <u> <i>.


Niepoprawna składnia

To bardzo częsty błąd. Wynika on z ślepego zapatrzenia w słowa kluczowe: autorzy "wklejają je" w całości do tekstu, nie zastanawiając się nad tym, czy pasują one do danego zdania, czy są odpowiednio odmienione. Takie działanie prowadzi do tworzenia niepoprawnych tekstów.


Natłok słów kluczowych

Słowa kluczowe są bardzo ważne w SEO, ale w równej mierze chodzi tu o ich jakość, a nie tylko o ilość. Słowa kluczowe powciskane byle jak w co drugie zdanie nie tylko wpłyną negatywnie na jakość tekstu, ale i Google możne uznać takie treści za mocno podejrzane (może je traktować jak spam).


Całkowity brak synonimów

Jeżeli tekst ma być wysoko nasycony słowami kluczowymi, nie trzeba używać ich w każdym zdaniu: można śmiało zastępować je odpowiednimi synonimami. Spełniają one to samo zadanie, co słowa kluczowe, a i wyszukiwarki patrzą na nie łaskawszym okiem.

Dołącz do naszych zadowolonych klientów

Skontaktuj się z nami aby uzgodnić dokładnie każdy aspekt naszej współpracy.


Oferujemy audyt Państwa domeny

Przed złożeniem oferty wykonujemy pełny audyt strony starając się ustalić wszelkie negatywne aspekty związane z historią domeny Klienta.
Na tym etapie badamy również historię działań pozycjonujących serwis, jakie były wykonywane przez inne agencje SEO.
Oszacowujemy skalę ryzyka i nie podejmujemy się zleceń jeżeli wiemy że nie są one do końca wykonalne.

Wystarczy że skontaktują sie Państwo przez formularz zgłoszeniowy a w ciągu 1 dnia roboczego zostanie
przygotowany audyt Państwa domeny zawierający:

  • ocenę aktualnego stanu domeny oraz historii działań SEO,
  • propozycję skutecznych rozwiązań które wzmocnią pozycje Państwa strony,
  • propozycję optymalnych fraz dla pozycjonowania wraz z ofertą cenową.
 
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Wróbla Staw mieszkania
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Wróbla Staw domy
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Osiedle Jabłoniowa
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Kwartał Uniwersytecki
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Kwartał Kamienic
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Czwarty Żagiel
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Golf Park
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro City Park
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Chmielna Park
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Brętowska Brama
  • Strona dla firmy deweloperskiej Wzgórze Raduni
  • Strona dla firmy deweloperskiej Twoje M
  • Strona dla firmy deweloperskiej Start City
  • Strona dla firmy deweloperskiej Olympic Park
  • Strona dla firmy deweloperskiej Słoneczne Wzgórze
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Hotel Mikołajki
  • Strona dla firmy deweloperskiej Między Magnoliami
  • Strona dla firmy deweloperskiej Kaszubska 20
  • Strona dla firmy deweloperskiej K5
  • Strona dla firmy deweloperskiej Hotel Orlinek
  • Strona dla firmy deweloperskiej Haxo
  • Strona dla firmy deweloperskiej Dom Zdrojowy
  • Strona dla firmy deweloperskiej Dolina Młynów
  • Strona dla firmy deweloperskiej Partamenty Pasternik
  • Strona dla firmy deweloperskiej Pszenna 5
  • Strona dla firmy deweloperskiej Kapelanka