Najczęściej zadawane pytania dotyczące usługi pozycjonowania

Czy rozliczenia są oparte na modelu płatności tylko za efekty?

TAK. Płacą Państwo dopiero wtedy, gdy strona znajdzie się na płatnych pozycjach TOP10. Ponadto stawki pobierane są proporcjonalnie do ilości dni w miesiącu w których strona znalazła się na płatnych pozycjach dla każdej z pozycjonowanych fraz.

Czy pobierane są jakiekolwiek dodatkowe opłaty?

NIE. Nie pobieramy żadnych opłat wynikających z rozpoczęcia umowy dotyczącej pozycjonowania czy wykonania wcześniej audytu domeny. Dlatego tym bardziej zachęcamy do przesłania zgłoszenia na taki audyt za pomocą dostępnego na stronie formularza.

Wprowadzania takiego zapisu do umowy wynika bezpośrednio z filozofii naszej pracy mówiącej że jakiekolwiek proponowane rozwiązania powinny być wprowadzane z uwzględnieniem potrzeb wszystkich współpracujących stron. W przypadku pozycjonowania stron nie możemy dać 100% gwarancji osiągnięcia pozycji gdyż nie jesteśmy w stanie przewidzieć zmiany algorytmów jakie w przyszłości wprowadzi Google, niemniej jednak zależy nam aby Państwo nie czyli ograniczenia wynikającego z umowy, która ma zabezpieczać interesy obu stron. Dlatego możliwość rozwiązania umowy w sytuacji w której nie widać efektów pozycjonowania wydaje nam się słuszna i konieczna, ponieważ w przypadku tego "czarnego scenariusza" pozwoli ona Państwu, bez żadnych konsekwencji, rozpocząć współpracę z inną firmą świadczącą usługi pozycjonowania.

Czy można rozwiązać umowę bez konsekwencji?

TAK. Jeżeli w ciągu czterech pierwszych miesięcy współpracy Państwa strona z jakichkolwiek przyczyn nie awansuje na pozycje TOP10 na frazy wybrane do pozycjonowania można rozwiązać umowę nie ponosząc z tego tytułu żadnych opłat. rozwiń

Wprowadzania takiego zapisu do umowy wynika bezpośrednio z filozofii naszej pracy mówiącej że jakiekolwiek proponowane rozwiązania powinny być wprowadzane z uwzględnieniem potrzeb wszystkich współpracujących stron. W przypadku pozycjonowania stron nie możemy dać 100% gwarancji osiągnięcia pozycji gdyż nie jesteśmy w stanie przewidzieć zmiany algorytmów jakie w przyszłości wprowadzi Google, niemniej jednak zależy nam aby Państwo nie czyli ograniczenia wynikającego z umowy, która ma zabezpieczać interesy obu stron. Dlatego możliwość rozwiązania umowy w sytuacji w której nie widać efektów pozycjonowania wydaje nam się słuszna i konieczna, ponieważ w przypadku tego "czarnego scenariusza" pozwoli ona Państwu, bez żadnych konsekwencji, rozpocząć współpracę z inną firmą świadczącą usługi pozycjonowania.

Jak szybką będzie widać pierwsze wyniki pozycjonowania strony?

Pierwsze zmiany pozycji zazwyczaj odnotowujey już po ok. 2 tygdoniach prac. Początkowe zwyżki pozycji są nieznaczne a na wyraźną poprawę zajmowanych pozycji w wynikach wyszukiwania będzie trzeba poczekać ok. 2 miesięcy. rozwiń

Dla nas priorytetem jest długotrwała wysoka pozycja strony Klienta. Nie zależy nam na szybkich, krótkotrwałych zyskach okupionych "zniszczeniem" domeny Klienta. Uważamy że wyważone pozycjonowanie jest kluczem do osiągnięcia wysokich, stabilnych pozycji. Naszym celem jest naturalne zwiększenie ilości odwiedzin powierzanej pod naszą opiekę strony poprzez wzmocnienie jej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwarki Google.pl. Dzięki optymalizacji witryny, wyborze właściwych słów kluczowych oraz bezpiecznym zabiegom pozycjonerskim (tzw. white hat) pozycja takiego serwisu w wyszukiwarkach jest trwała i stosunkowo wolno zmienia się w czasie.

Czy uzyskane wyniki będą stabilne?

Pierwsze zmiany pozycji zazwyczaj odnotowujey już po ok. 2 tygdoniach prac. Początkowe zwyżki pozycji są nieznaczne a na wyraźną poprawę zajmowanych pozycji w wynikach wyszukiwania będzie trzeba poczekać ok. 2 miesięcy. rozwiń

Już na etapie składania oferty, w trakcie przygotowywania audytu domeny, przygotowywana jest adekwatna strategia likowania w oparciu o Państwa ofertę czy rodzaj świadczonych usług wraz z uwzględnieniem ewentualnej sezonowości sprzedaży. Na tym etapie badamy również historię działań pozycjonujących serwis starając się ustalić wszelkie negatywne aspekty związane z historią Państwa domeny. Jeśli na tym etapie nie odkryjemy żadnych przeszkód to możemy być pewni że uzyskane przez nas wyniki będą stabilne.

Czy w ogóle uda się uzyskać wyniki w TOP10?

TAK. Nie podejmujemy się zleceń jeżeli wiemy że nie są one do końca wykonalne. Jeśli mają Państwo wątpliwości wynikające z tego ze prowadzone aktualnie działania przez inną agencję SEO nie odniosły do tej pory oczekiwanych sukcesów to tym bardziej prosimy o kontakt oraz zgłoszenie domeny do audytu. W ciągu 1 dnia roboczego otrzymają Państwo wyniki zawierające m.in. przykłady dotychczas prowadzonych działań. Możliwe że rozliczają się Państwo ryczałtowo a nie za efekt i dlatego nadal nie ma oczekiwanych wyników.

Dołącz do naszych zadowolonych klientów

Skontaktuj się z nami aby uzgodnić dokładnie każdy aspekt naszej współpracy


Oferujemy audyt Państwa domeny

Przed złożeniem oferty wykonujemy pełny audyt strony starając się ustalić wszelkie negatywne aspekty związane z historią domeny Klienta.
Na tym etapie badamy również historię działań pozycjonujących serwis, jakie były wykonywane przez inne agencje SEO.
Oszacowujemy skalę ryzyka i nie podejmujemy się zleceń jeżeli wiemy że nie są one do końca wykonalne.

Wystarczy że skontaktują sie Państwo przez formularz zgłoszeniowy a w ciągu 1 dnia roboczego zostanie
przygotowany audyt Państwa domeny zawierający:

  • ocenę aktualnego stanu domeny oraz historii działań SEO,
  • propozycję skutecznych rozwiązań które wzmocnią pozycje Państwa strony,
  • propozycję optymalnych fraz dla pozycjonowania wraz z ofertą cenową.
 
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Wróbla Staw mieszkania
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Wróbla Staw domy
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Osiedle Jabłoniowa
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Kwartał Uniwersytecki
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Kwartał Kamienic
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Czwarty Żagiel
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Golf Park
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro City Park
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Chmielna Park
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Brętowska Brama
  • Strona dla firmy deweloperskiej Wzgórze Raduni
  • Strona dla firmy deweloperskiej Twoje M
  • Strona dla firmy deweloperskiej Start City
  • Strona dla firmy deweloperskiej Olympic Park
  • Strona dla firmy deweloperskiej Słoneczne Wzgórze
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Hotel Mikołajki
  • Strona dla firmy deweloperskiej Między Magnoliami
  • Strona dla firmy deweloperskiej Kaszubska 20
  • Strona dla firmy deweloperskiej K5
  • Strona dla firmy deweloperskiej Hotel Orlinek
  • Strona dla firmy deweloperskiej Haxo
  • Strona dla firmy deweloperskiej Dom Zdrojowy
  • Strona dla firmy deweloperskiej Dolina Młynów
  • Strona dla firmy deweloperskiej Partamenty Pasternik
  • Strona dla firmy deweloperskiej Pszenna 5
  • Strona dla firmy deweloperskiej Kapelanka